Subject: Prisma Peremarket korduskviitungite päringud
From: Känd Jüri, SOK Sisäinen tarkastus <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 13:48:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole küsimusega mis puudutab klientide päringuid
korduskviitungite kohta.

Saame klientidelt negatiivset tagasisidet selle kohta, et me ei väljasta e
posti teel korduskviitungeid ja palume neil tulla Prisma kauplusesse
kohapeale, et me saaksime tuvastada kliendi ja selle järel väljastada
korduvkviitungi.

*	Kas viimasel ajal on seadusandluses muudatusi seoses
korduskviitungite väljastamisega ja teiseks see link mille saadame
kliendile vastuses selle kohta, et e-posti teel ostukviitungi saatmine ei
ole lubatud ei tööta.

Prisma Peremarket AS juhindub isikuandmete kaitse reeglitest, mille järgi
e-posti teel ostukviitungi saatmine ei ole lubatud.
<https://www.aki.ee/et/eraelu-kaitse/andmetega-tutvumine>
https://www.aki.ee/et/eraelu-kaitse/andmetega-tutvumine

Tervitades,

Jüri Känd

Prisma Peremarket AS,  siseaudit juht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+358505908001